APA KATA PAKAR TENTANG SHAKLEE INI AKAN BUAT ANDA TERUJA DAN HANYA INGIN MAKAN JENAMA SHAKLEE

Selalu kita kata kalau nak tanya atau dapatkan info tentang sesuatu, tanyalah pada mereka yang pakar kan?

Sebab apa, sebab hanya yang pakar di bidang itu saja yang mampu komen, beri pendapat atau jawab soalan yang kita nak tahu berdasarkan ilmu yang dia dah belajar bertahun-tahun (bukan senang nak jadi pakar) dan pengalamannya yang dah dilalui sebelum-sebelum itu.

Yang lain-lain bukan tak boleh nak bersuara, tapi selalunya orang tak berapa nak percaya. Tambah pulak kalau hujah tu tak ada fakta dan dia sendiri pun tak pernah alami. Sudahlah bukan siapa-siapa kan.

Alaaa.. macam pangkat Doktor. Bukan semua orang boleh dapat title tu kan?

Jom tengok apa kata mereka yang bijak pandai di bawah ini tentang Shaklee. Credited to Health is A Lifestyle Choice by Denise Curran yang dah 15 tahun bersama Shaklee.

DR. CHRISTIANE NORTHRUP, M.D.

Vitalea Shaklee adalah vitamin mengandung (pre-natal vitamins) terbaik yang pernah saya temui. Saya tidak pernah mempunyai masalah dengan pesakit yang menghidapi anemia jika dibandingkan dengan ramai rakan-rakan gynae saya yang lain.

komen-dr-christiane-northrup-tentang-shaklee

Obstetrician/Gynecologist 
Author of “Health Wisdom for Women”

 . . . states that Shaklee’s Vita-Lea is the best pre-natal vitamin she has found. She never has problems with her patients becoming anemic like many of her colleagues do. The cost of Vita-Lea (1 with breakfast and 1 with the evening meal) is 28 cents, a small price to pay for so much nutritional insurance. “It is so important for adults and children to take a Vita-Lea (multi) tablet twice a day in order to fill in the gaps in the diet and to give your body everything it needs for healing and repair (which takes place while you sleep). People who think they eat ‘very well’ are surprised to find out that minerals and trace minerals are very low in supermarket foods, due to early harvesting, transporting, and storage.

Of all the vitamins on the market, Shaklee supplements are different. Vita-Lea is made primarily from organically-grown vegetable sources, cold-processed to preserve enzymes, and contains exactly what the label states. Not only that, all Shaklee supplements are clinically tested to make surethat what is on the label is actually absorbed.”

DR. STEVE CHANEY, PH.D.

Professor of Nutrition, Biochemistry & Biophysiology
University of North Carolina Medical School

komen-dr-steve-chaney-tentang-shaklee

Salah satu kesilapan terbesar yang dilakukan oleh ramai orang adalah dengan membeli vitamin murah jenama pasaraya/farmasi. Produk yang dijual murah kebanyakannya mengandungi bahan tambahan, alergen makanan, gula, pewarna makanan tiruan dan perisa. Banyak tablet vitamin yang disaluti atau mengandungi bahan kimia yang berbahaya seperti klorin.

One of the biggest mistakes people make is taking inexpensive vitamins. Mail order vitamins offering fantastic “deals” are worth just about what you pay for them. NEVER buy these vitamins or supermarket/pharmacy brands without checking them out first.  Cut-rate products often contain additives, food allergens, sugar, artificial food coloring and flavoring.

Many are coated with shellac or contain potentially hazardous chemicals like chlorine. Shaklee performs up to 176 separate tests for purity, freshness, potency, and safety on the raw ingredients for a single product. Products undergo as many as 262 separate quality assurance tests throughout the manufacturing process as well. In addition, all product label claims have documented substantiation.”

DR. ANNETTE DICKINSON, PH.D.

Council for Responsible Nutrition 

komen-annettedickinson-tentang-shaklee peraturan-makana-tambahan

Anda perlu memilih pengeluar yang boleh dipercayai. Ada sesetengah usahawan yang tidak bertanggungjawab di luar sana yang sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan untung. (menjual dadah menggunakan nama makanan tambahan). Satu masalah terbesar kita hari ini adalah bahawa terdapat sebilangan kecil pengeluar yang menghasilkan produk yang tidak memenuhi piawaian yang diperlukan sehingga menjejaskan keseluruhan industri.

You need to select a manufacturer that you can trust.
Unfortunately, there are some unscrupulous entrepreneurs out there
who will try anything and who are marketing street drug knock-offs
or recreational drugs under the name of dietary supplements. One
of our biggest problems today is that there are some small
manufacturers on the fringes of the industry who make products that
don’t meet necessary standards and gives a black eye to the whole
industry. Quality companies, companies like Shaklee Corporation,
are making a stand for quality products and for truthful informationand we believe that is very important.”

FOROUS ERTL

Botanicals International (one of the world’s leading suppliers of raw
materials to major manufacturers world-wide)

pengeluar-terbesar-bahan-botani-shaklee

Shaklee mempunyai beberapa standard yang ketat sebagai perintis yang memulakan industri ini. Shaklee memang pelanggan yang sangat memilih, paling cerewet dan teliti dengan standard yang sentiasa tinggi dan berbeza dengan pelanggan yang lain. Di kalangan kebanyakan pelanggan saya, pemilihan bahan asas tumbuhan botani adalah bergantung kepada harga. Saya berharap mereka ini mempunyai kesedaran tentang kualiti tumbuhan dan jenama yang dipilih. Saya sendiri memberitahu rakan-rakan saya bahawa jika mereka mahu membeli yang berkualiti, belilah produk Shaklee.

Shaklee has some rigorous standards that they actually initiated in the industry… Shaklee is definitely our pickiest and most strict customer. They are very demanding, and they have specifications beyond and above the specifications set by our other customers.  I think for a lot of customers, price is an issue when they are choosing botanicals, but I wish they had the awareness about the quality of the botanicals and the quality of the brand before they make their decisions. I tell my friends, that if they want to buy quality, they have to buy Shaklee.

Good Products Speak :) 

Mereka bercakap melalui pengalaman dan kajian yang bukan dibuat sehari dua dan yang lebih penting kesemuanya juga adalah ciptaan Allah yang di dalamnya terkandung kebaikan dan manfaat tersendiri. Siapa pula kita nak menafikannya kan. 

Baca Juga : Hanya Shaklee satu-satunya syarikat yang mempunyai Landmark Study yang tak berani dibuat oleh syarikat pengeluar nutrisi yang lain

Tepuk dada, tanyalah selera. Tak payah susah-susah dah nak cari produk terbaik yang tak ada risiko mahupun kesan sampingan. Saintis Shaklee yang bukan calang-calang dalam bidang masing-masing dah lakukannya untuk kita.

Changing brands can change yur life. Ececeehhh speaking london pulaks! :)

Baca Lagi : Sebab PENTING kenapa kena tahu latar belakang vitamin yang nak telan sebelum teruskan niat nak jadikan makanan tambahan sebagai amalan hidup sihat

Hubungi pengedar Shaklee untuk dapatkan suplemen kesihatan anda hari ini juga. 

Nusaybah Anuwar 019-3832656

Pengedar sah Shaklee seluruh Malaysia.

COD sekitar Bangi, Kajang dan kawasan berhampiran.

8,104 total views, 31 views today

2 Thoughts on “APA KATA PAKAR TENTANG SHAKLEE INI AKAN BUAT ANDA TERUJA DAN HANYA INGIN MAKAN JENAMA SHAKLEE

  1. Pingback: KENAPA SHAKLEE TAKDE JUAL KAT FARMASI, TESCO, CARREFOUR, AEON BIG, ECONSAVE KENAPAAA??? | Life is a Story

  2. Pingback: KENAPA SHAKLEE TAKDE JUAL KAT FARMASI | Life is a Story

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Post Navigation