ABI DAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

Pagi tadi masa bersiap-siap nak gi kerja ternampak abi buka almari hikmat. Saya pun jeling-jeling dari ekor mata.. suspen ni, ingatkan buat ape..

1509234_10151891171436938_208482402_n

Abi dah pandai ye skrg? Dah tamau beli 100 plus ye? Red bull pun dah tak sedap ye?

Bila tanya.. Best ye Performance Drink ni abi? Oklaa..rasa bertenaga driving sehari suntuk. Atau bila dtg mood yg lg satu tu, dia tak jwb soalan, tp senyum sombong..uhuhuhh.. encik abi ni kalo nak tau, mmg selalu travel jauh..setakat berulang pegi pantai timur blk hari tu biase2 aje.. sampai mama sy ckp “si kheri tu gilaaa” hahaha….

Iyelah..kalo dulu tetiap bln or tetiap kali  ibu duk beli dan beli bitamin, abi duk bebel dan bebel.. tapi skrg…pantang kena ujan skit dah cari nutriferon..terus tak jd nak demam.. asal kepala berdenyut aje pegi telan bcomp+oste.. dah tak kenal panadol yer?

Dah rasa kan penangan shaklee? Dah tau kan shaklee best? Sila mengaku..

I told you.. sape yg dah rasa mesti jatuh cinta!! Cuma ada org tu malu-malu mau mengaku.. wekkkk..

Wa cakap sama lu.. Shaklee mmg best! Macam2 ada…

MANFAAT UTAMA PERFORMANCE DRINK SHAKLEE :

  • Sangat sesuai untuk para atlet, mereka yang berpuasa dan selepas pembedahan, sering tidur lewat malam
  • Dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja-kerja seharian
  • Meningkatkan daya ketahanan badan – Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh
  • Membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal – Mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium, dan chloride
  • Mencegah penyahhidratan – Mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembapkan kulit dan kelihatan muda
  • Mengekalkan paras gula – Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga, otot dan mempercepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot

Enak diminum pada bila-bila masa dan dimana-mana sahaja.

Boleh juga diminum begitu sahaja atau dicampur dengan minuman kegemaran lain.

1526787_10151891172086938_1350946646_n

Tak rugi cuba.. SMS/WhatsApp/Call meh..kite consult!

Your SID : 932852 – SAYBAH 019-3832656

 

1,022 total views, 2 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Post Navigation